MTC Zoetermeer

Medisch Trainingscentrum

Dankzij de fysiotherapeuten van MTC Zoetermeer kunnen mensen weer klachtenvrij bewegen. Of je nou last hebt van je nek of herstellende bent van Coronaklachten, de gespecialiseerde fysio’s van MTC helpen je er bovenop.

Hiermee hebben wij Corpus Activum altijd bekend gemaakt:
SEO
Social Media
Online Advertenties

Case

De website van MTC is enige tijd geleden gemaakt door ons moederbedrijf Fluxility. De website werkt goed, maar de vindbaarheid in Google? Dat kon beter! MTC werd namelijk amper gevonden door hun patiënten. Ook nieuwe patiënten wisten de weg niet te vinden. Omdat MTC al klant was van Fluxility, was de link met Altijd Bekend natuurlijk makkelijk gelegd.

In de organisatie ontbreekt de tijd en kennis voor zoekmachineoptimalisatie. Logisch natuurlijk, aangezien alle tijd en aandacht uitgaat naar de goede zorg voor de patiënten. Om dit probleem op te lossen helpt Altijd Bekend met SEO. Sinds een half jaar ondersteunen we ook bij social media, door wekelijks berichten te plaatsen.

“Je merkt gewoon dat er continu iets met social media gedaan wordt. Eerst stond er soms wel wat op, soms niks. Nu zit er echt regelmaat in”. – Esther, specialist oncologische- en oedeemtherapie bij MTC Zoetermeer

Resultaat

De concurrentiestrijd onder fysiotherapeuten is groot, maar op de belangrijkste zoektermen staat MTC nu op de eerste pagina van Google! SEO is een traject van de lange adem, waar het soms jarenlang kan duren om de hoogste posities te bereiken.

De komende tijd gaan we er dan ook hard aan werken om die felbegeerde eerste plek te veroveren. Ook op social media gaat het goed. Er zit continuiteit in het plaatsen van berichten en daarmee neemt het aantal views en likes ook toe. 

"Door jullie diensten wordt de bekendheid verbeterd. De naam zegt het al, je wordt Altijd Bekend!"

Vooral de oplossingsgerichtheid en communicatie worden geroemd. MTC waardeert het enorm dat we vanuit Altijd Bekend snel reageren. "Als ik een vraag op de mail zet heb ik echt binnen no-time antwoord", aldus Esther. Ideeën en wensen worden razendsnel vertaalt naar concrete plannen én uitwerkingen.

"Het fijne aan Altijd Bekend is vooral de samenwerking. Dingen zoals meedenken en terugkoppeling geven. We hebben echt het idee dat we hier MET jullie aan werken. Jullie staan ook echt voor alles open". Dit merken we vaak. De klanten hebben wel een idee van wat ze willen, maar missen de tijd of relevante kennis om het uit te voeren.

"Wij hebben het idee, maar jullie weten ook echt wat er moet gebeuren."
Het echte hoogtepunt van de samenwerking was moeilijk te bepalen, vond Esther. De dienstverlening is namelijk "gewoon" goed! In het begin was er wel een noemenswaardig hoogtepunt, toen de eerste resultaten binnenkwamen. Het geeft altijd voldoening als je grote wijzigingen doorvoert en daarna de goede resultaten ziet.