Museum De Voorde

De samenwerking tussen Museum De Voorde en Altijd Bekend begon eind 2019. Sabine Huls is de directeur en eind 2019 had zij een vacature voor marketing en communicatie. Tot de vacature werd ingevuld, moest er een tussenoplossing bedacht worden.

De website van Museum De Voorde is gebouwd door Fluxility. In een gesprek over de website kwam ook het nieuwe label Altijd Bekend ter sprake. Het was voor mij een nieuw concept, maar na een tweede gesprek was ik overtuigd.

 

"Altijd Bekend zorgde voor continuïteit in de marketingcommunicatie voor het museum."

Tijdens de samenwerking voelde Sabine een grote ondersteuning van Altijd Bekend op verschillende marketingactiviteiten. Daarnaast vond Sabine het heel fijn om ook wat te leren over het vak marketing en waarom er bepaalde activiteiten werden uitgevoerd. “Ik vond het interessant om via jullie meer over jullie vak te leren. ”Sabine omschrijft de samenwerking als betrokken, proactief en klantvriendelijk. "Ik vond jullie aardige mensen en het was fijn om met jullie samen te werken."

"Het gaf mij een relaxt gevoel om te weten dat de marketingactiviteiten goed en professioneel werden uitgevoerd.”

Inmiddels heeft het museum de vacature ingevuld. Na een korte overdrachtsperiode is de samenwerking beëindigd.

Foto is gemaakt door John Brussel


Altijd Bekend gaat verder dan je denkt!

De wereld van marketing biedt natuurlijk legio mogelijkheden. Altijd Bekend is jouw partner en aanspreekpunt op het gebied van marketing. Gewapend met de kennis van toen én de kennis van morgen, onze eigen marketeers, webdevelopers en designers kunnen we je altijd van dienst zijn. Een eenmalige kennissessie, offline promotie of gehele uitvoer van jouw marketingstrategie. Bij Altijd Bekend maak je het zo gek als jij zelf wilt!

Contact  Meer over marketing

Marketing en communicatie specialist

Altijd tevreden: