Liftintermediair blijft doorgroeien!
Als marketingcollega van Liftintermediair denken we strategisch mee om marketing- en bedrijfsdoelen te behalen. Het is belangrijk om realistische, maar uitdagende doelen te stellen.
Samen met Liftintermediair hebben we in een strategiesessie de doelen besproken en op tafel gelegd. De doelen: bekender worden onder woningcorporaties, de klant binden aan het bedrijf én groeien met nieuw personeel.
Dit vraagt om een marketingmix waarbij we werken aan klantrelaties, employer branding en naamsbekendheid.
Wat hebben we gedaan:
- Website gebouwd
- Social Media aanwezigheid versterkt
- Advertenties opgezet met Google Ads
- Vacatures geschreven en gepromoot
- Communicatie over de Paasborrel
- LED-reclamescherm animatievideo gemaakt
Resultaat:
Een geslaagde Paasborrel met (klant)relaties, nieuwe collega’s en een vernieuwde website. Liftintermediair blijft groeien, samen met Altijd Bekend!
Over onze samenwerking
Professionele en prettige samenwerking met Altijd Bekend. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking en het eindproduct!
Vanaf het begin waren de afspraken helder en wisten we precies wat we van elkaar konden verwachten.
Tijdens het gehele proces werden we regelmatig op de hoogte gehouden van de voortgang en actief betrokken bij de ontwikkeling.
De communicatie en de samenwerking verliep soepel en professioneel, en het resultaat mag er zijn.
~ Marcel Mars, Directeur Liftintermediair
Marketingacties in beeld
Doelstelling voor Liftintermediair
Het belangrijkste doel: de groei van het bedrijf én team doorzetten. Daarbij is het belangrijk dat er een balans blijft tussen advies geven en liftbeheer. Liftintermediair is een partner en onafhankelijke partij voor iedere klant.
Om deze doelen te bereiken werken we aan de volledige marketingfunnel: van naamsbekendheid en employee branding tot conversies realiseren.
Onze bijdrage aan het succes
We starten iedere samenwerking met een contentstrategiesessie. Waarom? Zodat we volledig begrijpen wie je bent, wat je doet, wat je doelen zijn en waar je nu tegenaan loopt. Op basis van deze analyse komen we met een adviesstrategie. In het geval van Liftintermediair:
- Online vindbaarheid: door SEO (organische zoekresultaten) en SEA (betaalde advertenties) zetten we Liftintermediair sterker op de kaart
- Consistente online uitstraling: we bouwen actief aan een herkenbare stijl op LinkedIn, Facebook en Instagram. Hierbij zijn de merkidentiteit, persoonlijkheid en creativiteit een belangrijk onderdeel.
- Vernieuwde website: we ontwikkelden een website voor Liftintermediair die past bij het merk, maar ook toekomstgericht is voor integraties met interne systemen.
Als verlengstuk van het team denken we verder dan alleen marketing. Samen met Liftintermediair werkten we aan structurele groei door de focus te leggen op kwaliteit, zichtbaarheid en conversie. We kiezen een persoonlijke aanpak met korte lijnen.
Benieuwd naar de resultaten? Je leest het hiernaast!
Meer gebruikers en betrokkenheid
Voor Liftintermediair hebben we de website vernieuwd. Een website die als visitekaartje hun merkidentiteit uitstraalt als onafhankelijke partner binnen de liftbranche. De website is in staat om mee te groeien met de ambities van de organisatie.
Resultaat:
✅ Het aantal gebruikers is gestegen met 80,1%
✅ Er worden 33% meer formulieren ingevuld t.o.v. vorig jaar
✅ Het aantal sessies met betrokkenheid is gestegen met 12,83%
Als marketingcollega van Liftintermediair is de website een continu proces. We werken samen om de informatie actueel, relevant en informerend te houden. Daarnaast werken we aan de SEO om vindbaar te zijn, en CRO voor de beste gebruikservaring voor iedereen.
Meer herkenbaarheid en consistentie
Liftintermediair was al actief op verschillende socialemediakanalen, maar wil hier een groter publiek aanspreken en bereiken. We hebben hiervoor een contentkalender opgesteld en werken samen om creatieve, inspirerende en informatieve berichten te delen.
Resultaten
✅ 49.562 impressies (+178%)
✅ 1121 reacties (+169%)
✅ 361 nieuwe volgers
✅ Complimenten van buitenaf op de berichten
Meer naamsbekendheid
Na het opzetten van een mooie nieuwe website en consistent te posten op social media hebben we verschillende campagnes gedraaid Google.
Google Ads
We zetten Google Advertenties in vanuit verschillende invalshoeken. Door niet alleen gevonden te worden via zoekwoorden, maar ook naamsbekendheid te genereren met Display campagnes. Door Google Ads in te zetten, vergroten we niet alleen de vindbaarheid, maar ook de zichtbaarheid.
Resultaten:
✅ 108.448 vertoningen in 90 dagen.
✅ Gemiddelde CPC van € 0,33
✅ Een gemiddeld CTR van 3,31%
Jouw wensen, jouw website
Afhankelijk van de doelstellingen van jouw organisatie wordt jouw website anders ontworpen en gebouwd, zowel uiterlijk als functioneel! Het moet namelijk werken op mobiel, tablet én desktop. Jouw website ziet er niet alleen goed uit op alle devices, maar werkt overal optimaal en is zichtbaar ingericht voor jouw doelen!